preskoči na sadržaj

Elektrotehnička škola Split

> Naslovnica
Vijesti

Izložba učeničkih radova iz fizike

Autor: Administrator , 21. 5. 2013.

Pozivamo vas da nas posjetite u našoj školi i pogledate izložbu naših radova. Tijekom cijele školske godine zabavljali smo se istražujući, eksperimentirajući, učeći, rješavajući probleme i zadatke, tumačeći različite fizikalne fenomene i svakodnevne pojave, izrađujući nastavne materijale, izlažući svoje ideje i zamisli, proučavajući život i rad mnogih znanstvenika...

Naučili smo klasičnu fiziku, bavili se znanstvenim izumima ali i zavirili u svijet atoma i kvanta te otputovali velikim brzinama do granica Svemira. Naučili smo gledati u prošlost da bi spoznali budućnost, „gledali“ smo nebo u svim dijelovima spektra elektromagnetskih valova, pratili smo što su novoga znanstvenici otkrili na polju fizike, čitali smo knjige i članke, gledali animacije, tražili informacije na Internetu, od znanstvenika, na Festivalu znanosti, na Zvjezdanom selu. Gdje god smo bili u prilici.

Dio našeg rada pokušali smo sažeti na plakatima koji čine našu izložbu. Iz tog razloga, bili bismo sretni da nas dođete posjetiti  i pogledati izložbu. Jer zaista smo se trudili. Trudili smo se svi, i svatko je od nas dao ono najbolje od sebe. Neki od naših bivših učenika studiraju fiziku, a mnogi su uspješno položili državnu maturu i upisali se na različite studije na kojima im stečeno znanje i vještine jako koriste.

Nadamo se da ćete nam se pridružiti ove školske godine te da ćemo biti još aktivniji u radu i stjecanju novih znanja iz fizike i astronomije te da ćemo se lijepo družiti.

Zato, posjetite nas, pitajte sve što vas zanima o školi i programu fizike te o grupi iz astronomije. Očekujemo vas i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.

mr.sc. Olivera Pionić, prof.

KATALOG KNJIŽNICE